On Mon, 26 Nov 2012 16:56:52 +0200
Amir Eldor <amir.el...@gmail.com> wrote:

> האתר אכן זקוק לשיפוץ.
> למה אין לנו איזה מעצב בקהילה שאוהב לתרום דברים מגניבים :( אני אוהב לעבוד עם
> גימפ/אינקסקייפ וליצור עיצובים לאתרים אבל אני ממש לא מקצוען בזה.

יש את שלומי ישראל ואת שחר (שברח לי שם המשפחה שלו). בכל מקרה, אפשרות אחרת היא
לשדוד תבנית של וורדפרס או משהו מכאן - http://www.oswd.org/ - או מכאן -
http://www.openwebdesign.org/
. ולעשות לה התאמה מינימלית.

> בכל מקרה,
> אני משער שאנשי CSS יש מספיק בינינו.

לא יודע מה בנוגע אליכם, אבל עבורי כתיבת CSS positioning הוא בבחינת מאגיה שחורה,
וקשה לי להתמודד עם זה ולהיכנס לראש של זה. ב-CSS 2 יש את display: table* וחבר
מרעיהם שזה קצת יותר טוב, אבל הבעייה היא שזה לא נתמך בגרסאות ישנות של אקספלורר
וכן מחקה את הבאגים וחוסר-היכולת של הטבלאות הרגילות של HTML.

בכל מקרה, אם מישהו יוכל ליצור תבנית הולמת בגימפ או בתוכנה אחרת, אז יש את
http://www.psd2html.com/
שאני מאמין שהעמותה תוכל לממן מתוך התקציב שלה.

בכבוד רב,

        שלומי פיש