שלום חברים, שלום שלומי,
אני רוצה רגע אחד לחתוך את הדיון הנ״ל ולצאת רמה אחת החוצה:
אני מסתכל על האתר ב־Linux.org.il, סגנון הכתב פה אצלי בכרום הוא איזה Times
new roman או משהו כזה.
העיצוב, לא משנה באשמת מי, לא מזמין במיוחד.

האתר עצמו לא מאפשר להגיב, התוכן מחזיר אותנו ל־2010 (לפחות לפי הפרסומים של
אוגוסט פינגווין).

בקיצור, הייתה איזושהי מהפכה מאז שהאתר הזה הוקם.
אני מדבר בעיקר על Web2 ועל HTML5 וכן הלאה (שהיו קיימים גם אז ברמה מסוימת
אבל זה נושא לדיון אחר).

אם שלומי פיש אכן סבור שהוא יכול לענות על כל הצרכים האלה ולספק מערכת ניהול
תוכן שלמה שלא גוזלת זמן רב מהעורך ומשלומי עצמו בהקמתה אז אני מחזק את ידיו.
בכל מקרה אחר וכיוון שהאתר ממילא לא התעדכן כבר זמן רב אני חושב שצריך לחפש
פתרון אחר ובפרק זמן קצר יחסית.
אם נעמיד לרגע את טובת הקהילה: האתר הזה מציג את קהילת הקוד הפתוח באור שלילי,
חוסר העדכון של האתר (על שלל סיבותיו) לא מוסיף לאטרקטיביות של האתר.
מבחינה יחצ״נית האתר הזה מהווה פגיעה ישירה בקהילה, ביעדיה ובציבור המתעניינים.

הרעיון של שלומי ליצירת תוכן סטטי אכן קליל מבחינת משאבי מחשוב אך הוא תובעני
בכוח אדם שזה משאב נדיר ויקר לא פחות.

בברכה,

Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>