עד כמה שיודע לי, לעמותה יש 3 שרתים. והיית יכול לחפש בארכיון הרשימה (לדעתי
יש גם תיעוד בויקי).
שרת פיזי אחד - מריץ דביאן 4. משמש ל-dns
שרת וירטואלי באנגליה - תרומה של חץ בן חמו - מאחר את רוב אתרי העמותה + כמה
מועדונים. מועדון הלינוקס החיפאי עושה בו שימוש עם גישת ssh (בלי רוט).
שרת וירטואלי בארץ - משמש עבור הויקי - תרומה של יוסטין (sweethome)

אני כבר לא בוועד, אז לא יכול להעיד לגבי סיבות מדוע ולמה :).