נגיד שבתוך חצי שנה שוק משתמשי לינוקס בארץ מוכפל. האם יש לנו אפשרות לספק
עבורם תמיכה טכנית בסיסית?

אנחנו צריכים מערך תמיכה טכנית מכובד, שישאיר אצל המשתמשים טעם טוב. אם הם
יגיעו לקבוצה הזו, למשל, הם יתחרפנו מדיונים אינסופיים שאנחנו מנהלים פה לפני
שמגיעים לעיקר, ובמקומות אחרים המצב לא טוב בהרבה; ישנם פורומים בארץ שמרכזים
בעיקר משתמשים שמשתמשים בלינוקס יומיים ואין בהם מענה מקצועי אמתי, אחרים
שפונים לפלח שוק מקצועי שאינם נחמדים מספיק למשתמשים חדשים, פורומים שכמעט לא
מתפקדים וגם כאלו שתרבות המגיבים האנונימיים בהם חוגגת ובמקרים רבים תחת מעטה
האנונימיות אנשים מסוימים מבקרים ופוגעים באחרים.

אם נפתח את תחום התמיכה עם מענה טוב יותר, ובמקביל גם נדאג למאמרים ותכנים
איכותיים בעברית, אני בטוח שנוכל להגדיל את כמות המשתמשים בלינוקס בארץ בצורה
מהירה יותר, ולהקטין את שיעור הנטישה. יחדיו אנחנו יכולים לעשות זאת.

Tomer Cohen
http://tomercohen.com

(Sent from a mobile device 📱)