אני אתן לך תמריץ: לקוחות.
מה שקורה כרגע הוא שהדף הזה לא זוכה לחשיפה מסיבות שונות ומגוונות ואני משוכנע
שמספר הפניות בהתאם.

במילים אחרות: הדף הוא כביכול מסחרי אבל אם מסתכלים עליו בצורה אובייקטיבית די
קל לראות שהוא לא מספיק בולט ונוח ביחס לעמודים אחרים שיש להם אינטרס להציג
בפניך נותני שירות כאלה או אחרים.

סתם כדוגמה לא מועילה במיוחד: ברור שיותר קל לחפש ב־144 מאשר ברשימה הזאת למשל.

Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>