On Sun, Feb 15, 2015, Omer Zak wrote about "כתובות דוא"ל מטעם העמותה (Re:
המקור, לאן?)":
> אני מאוד נגד כל הצעה לתת כתובות דוא"ל דרך העמותה לאנשים אלא אם זה קשור
> ישירות לפעילותם בעמותה, עם סגירת חשבונות זמן לא ארוך לאחר סיום פעילותם
> בעמותה.
>
> אחרת, זה בקלות יכול ליהפך לחתונה קתולית וסיוט תחזוקתי (ע"ע סינון דואר
> זבל ומיגון בפני פריצות לחשבונות דוא"ל) בעתיד.
>
> אולי היה אפשר להצדיק את זה בעידן שלפני gmail ושרותי דוא"ל חינמיים אחרים,
> אבל זה לא המצב היום.

זו סתם הייתה דוגמה לצ'ופר שלא עולה כסף לעמותה, ויכול לתת למישהו מוטיבציה
לטרוח למלא את טופס ההרשמה לעמותה. אפשר לחשוב גם על רעיונות אחרים (למרות
שאני עדיין אוהב את הרעיון הזה).

שים שלא הצעתי חשבון דואר מלא, אלא רק forwarding address. זהו דבר שימושי
היום בדיוק כפי שהיה לפני שנים - זה מאפשר לבחור שם קליט, וגם להחליף את
ספק הדואר החינמי בלי להחליף את הכתובת.

--
Nadav Har'El                        |      Sunday, Feb 15 2015, 26 Shevat 5775