הי בוריס,

אין צורך בתוקפנות.
מטרת כללי ההתנהגות היא ליצור סביבה בטוחה ומקבלת לכל באות ובאי הכנס.
כללי התנהגות דומים מקובלים כיום ברוב כנסי הקוד הפתוח ברחבי העולם.
אף אחד לא הולך להקים משטרת צניעות וברור לכולנו שבאוגוסט בבאר שבע חם ושקוד
הלבוש המקובל בארץ בקיץ כולל בגדים קצרים, ואף אחד לא רואה בכך לבוש מיני.

מקור הסעיף הוא בתופעה שלשמחתי הולכת ונעלמת של מה שמכונה booth babes -
בחורות בלבוש מינימלי המובאות לכנסים בכדי לקדם מוצרים או חברות שונות.
כללי ההתנהגות הושאלו מכללי ההתנהגות של פייקון ולכן מתייחסים לתופעה שלא
נתקלנו בה בעבר באוגוסט פינגווין, ואני תקווה כי גם לא ניתקל בה בעתיד.

תומר