אין קשר בין לבוש של אישה לזכותה להיות מוגנת בפני הטרדה מינית.
ובלי קשר לסיכוי שזה יקרה, נראה לי לגיטמי שגבר הרגיש לעניין לא יצטרך לראות
נשים בביקיני בכנס מקצועי.
אני חושב שבין הסטנדרדטים של מצעד הגאווה לבין מאה שערים יש הרבה מקום לשפיות.

אם רוצים להיות קונקרטים מבחינת קוד לבוש, יש לי דעות ברורות בעניין. גופיה זה
לגיטמי, כולל גופיית בטן או אפילו tube top. מכנס קצר או חצאית זה לגיטמי,
ואילו לא צריך להיות דילמה אם מדובר במכנס או תחתון. חולצה היא חובה גם
לגברים.
אני לא מאמין שיהיו בעיות לכאן או לכאן. ואילו מקובל בכנסים בשנים האחרונות
להכין מסמכי מדיניות שונים ומשונים ודוברים בינלאומיים רבים דורשים זאת.

זה גם לא מופרך בעיני לדרוש משהוא מחמיר יותר ממה שאמרתי לעיל, אבל אני חושב
שבהינתן אופי הקהילה שלנו אין סיבה להקשות יותר מזה, והדרישות כפי שרשמתי לעיל
לא אמורות להגביל איש שכן קשה לראות מישהוא מפר אותם גם בלי שנדרוש אותן.