היי לכולם,
גילוי נאות, אני אחד המארגנים של הכנס וחבר ועד המקור והייתי פעיל גם באירגון
כנס פייקון. הרשום מטה הוא דעתי האישית ולאו דווקא דעת ועד העמותה.

​אני עדיין לא הבנתי איך כללי התנהגות (ולבוש) אמורים לפגוע במשתתפים​ בכנס.
הכללים שכתובים לדעתי הם הכללים הלא כתובים מלכתחילה, עכשיו הם פשוט נכתבו
בנוסח מחייב.

בוריס, האם אתה חושב שזה יעשה טוב לכנס אם מישהו/מישהי לא יתנהגו בהתאם לכתוב?
האם אתה חושב שהכללים הם לא מה שנורמלי וצפוי שאנשים יתנהגו או שראית התנהגות
שהייתה בכנס שלא עומדת כרגע בכללים הללו?

אם התשובות לכל השאלות הנ"ל הן שליליות אז מה הסיבה להתנגדות הגורפת הזו? אם
זה פחד מהשתלטות של גורמים כאלו ואחרים (לאו דווקא חרדים) על קוד הלבוש אז הסר
דאגה מליבך, אם זה יקרה נהיה בבעיות הרבה יותר גדולות מאשר הקודים הללו.
אם יש תשובה חיובית לשאלות הנ"ל אז לאיזו שאלה?

אתה עשוי להגיד שאם אין כללים ברורים למה מותר ומה אסור אז מה בעצם מותר ומה
אסור?
האם יהיה מקובל על כולם שצריך להתלבש בצורה מסויימת? סביר להניח שלא, ולמה
שצוות המארגנים יחליט בדיוק איך אני צריך להתלבש?
כל מה שנאמר זה להגיע בלבוש לא מיני, זה פרקטית מאפשר לך להגיע בכל דרך שהיא
שהיית יוצא בלי שיתחילו להסתכל עליך בצורה מוזרה

בברכה,
משה