Vám závidím, že o tom tolik víte. To bych chtěl taky pochopit.

@Messa: Zdá se mi úplně zásadní to Tvoje "tvým úkolem je dodat Python
funkci" - s tím se musím pořádně sžít, jinak asi wsgi nepochopím.

@Stařenka: Jo, ten normální stack, ideálně s nginxem. Nechtěl bys to někdy
vysvětlit u piva?

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/b6bf549b-ccf9-43b9-bc2f-a06ad3543015%40googlegroups.com.