Ja rq any celery nepouzivam, tak mozna nedokazu docenit vsechny vyhody
gunicornu. Pro me pouziti se mi libi, ze vse resi Apache. A ten vhost
config je v mem pripade dokonce jednodussi (nebo srovnatelny) nez pri
pouziti gunicornu. Ale nic proti nemu nemam, asi nepouzivam dost komplexni
prostredi, abych ho plne docenil :)

  Jirka

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CAFhEBED0P3hxrVWg70vdg-Rotyf_rrjayraz6KzraZ-BQxg%3DLg%40mail.gmail.com.