Teď už se docela vzdalujeme od původního Jardova dotazu, měl bych k tomu
pár připomínek:

- proč supervisord a ne systemd? Síla zvyku/již hotová infrastruktura, nebo
systemd nepoužíváte úmyslně?
- pokud budete chtít izolovat projekty trochu víc než jen venvem a
použijete proto Docker (nebo jinou kontejnerovou technologii), tak je podle
mě nejjednodušší pustit v Dockeru gunicorn a nasměrovat na něj systémový
nginx (popř. Apache, ideálně s event MPM).
- dá se mod_wsgi kombinovat s asyncio? Pokud nepoužijete mod_wsgi, tak
opět, stačí vám akorát spustit aiohttp server a nakonfigurovat proxy v
nginxu (popř. Apache).

PM

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CAK9Q5BTTkinQkb4HGJv5Tq28JG4WdTU3SYp%2BQ50necfJ7PVRRw%40mail.gmail.com.
Další možnosti najdete na adrese https://groups.google.com/d/optout.