Ahoj!

Díky tobě i všem ostatním za odpovědi!

Omlouvám se, že jsem zatím nereagoval, ale to víte, mladej kluk, zkouškový
období...

Na ten server jsem to dával, protože to chtěl vyučující. Jinak pro své
potřeby zatím vystačím s tím, co mi nabízejí free účty (a jeden placený tím
nejlevnějším tarifem) na pythonanywhere.com.

Na tom školním serveru jsem to nějak rozchodil. Sice mi tam sem tam něco
visí na adresách, kde by už nic být nemělo, ale asi to bylo nějakým
nevhodným importem. To je asi spíš na osobní diskusi. V tuto chvíli to
chodí, rozcestník je tady: http://kraken.pedf.cuni.cz/~vysokyjar/. Zdroje
mám na githubu, ale musel jsem to na tom krakenu trošku "vohnout".

Už musím utíkat, za chvilku jedu z klukama do Brna na devconf.

Díky i za diskusi, která je nad požadovaný rámec!!!

Čau všichni!

Jarda V.

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/fb761715-8fd5-4a68-a31b-f6c68eb72893%40googlegroups.com.