Zdravím vespolek,
potřebuju nějakou inspiraci na modernizaci infrastruktury.
Chci zmigrovat projekt (django rest framework, redis, ... viz níže) na něco
škálovatelného. Hlavně na vykrytí náhlých špiček.

Nyní dva servery
1. django, redis, postgres
2. elasticsearch

Představa:
- django v dockeru
- zvlastni stroj na postgres
- zvlastni stroj na redis
- zvlastni stroj na elastic
- nejake misto/služba na logy djanga
- nejaky prostor na media djanga

Největší pain mám s tím dockerem. Kde? Jak?
- tam bych to možná viděl na DigitalOcean (možná i jejich Kubernetes),
popř. docker swarm a digitalocean droplety.
- + terraform, ansible, ... na ostatní databázové vps

Máte nějakou zkušenost s něčím podobným? Popř. jaký je vás stack. A
neříkejte mi, že je to jen AWS (azure, google, ...).

Jsem se do toho celého infrastrukturování takhle namočil a je toho docela
(!) dost.
DevOpsák nejsem, školy na to nemám...

Díky za každou inspiraci.

Martin