Dobré jitro,
ta původní motivace pro změnu infrastruktury je spíš o nějaké potřebě se v
této oblasti posunout. Máme projekty, kde je více prostředí. Máme frontend,
který potřebuje proti nějaké verzi backendu/API vyvíjet. Pak nekonečný boj
s deploymentem, ... asi netřeba popisovat dál.
Docker nám v tutom přijde jako vhodný nástroj, ale jak tu sleduju tu
diskusi, tak možná nebudeme tak radikální a uděláme to per aspera ad astra,
po malých krocích.
Takže asi zdockrovatíme django, přihodíme loadbalancer, upravíme ansible a
terraform, rozhodíme db na servery a počkáme, kam se svět okolo dockeru
posune.

Každopádně všem díky za podnětnou diskusi.

pá 14. 12. 2018 v 0:02 odesílatel Petr Messner <petr.mess...@gmail.com>

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CA%2BL8erYrZwMfLyFcmjAPSx8Y0_VgPCUC9dQPuJgfRRe2xSPyog%40mail.gmail.com.