Ještě doplním, že si myslím, že prostor pro konkurenci vytváří právě
nedostatek inovace. Webový server je vyřešený problém, takže roky nebylo
potřeba nic inovovat a nikomu to nechybělo. Přišlo async a mohlo to skončit
tím, že by Django dostalo konkurenci, ale nakonec to spíš vypadá, že se
Django velmi rychle async naučí a zůstane ve středu pozornosti.

Inovace teď probíhá spíš na frontendu a propojení frontendu s backendem -
https://jamstack.org/ vs https://hotwire.dev/ Nebo se řeší, jak ty věci
deploynout - co třeba dělá https://vercel.com/ se dost vymyká tomu, jak
chápeme klasický hosting. Prolíná se tam podle potřeby frontend s
backendem, statická stránka s dynamickou, předrenderovaná s on-demand
server-side renderovanou, atd.

Honza

On Thu, Feb 11, 2021 at 11:05 AM Honza Javorek <m...@honzajavorek.cz> wrote:

> Ahoj,
>
> zkoušel jsi Pyramid? Já ne, ale přišlo mi to možná nejblíž tomu, co
> hledáš. Myslím si, že Django je skvělá výchozí volba pro web a když máš
> důvod potřebovat něco speciálního, už nyní existuje spousta jiných
> frameworků: https://docs.python-guide.org/scenarios/web/#frameworks A to
> tam ani není všechno kolem těch "nových" asynchronních přístupů, aiohttp,
> Sanic, atd.
>
> Jestli má existovat více těch výchozích voleb, to nevím. Přijde mi fajn,
> že nevymýšlíme stále znova kolo a komunita se soustředí kolem Djanga,
> [...]

Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte
https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CAPAmg-fg5Z5fwspugJg-DPS2%2B8DA6XN2%2BPAamuv8DcbJ%3D86Yvw%40mail.gmail.com.