@Honza Javorek

Pyramid: Dost jsem ho zaregistroval, všimnul jsem si, že to lidi celkem
chválí, ale dopodrobna jsem se neodhodlal to zkoumat a zkoušet. Rozhodnul
jsem se pro Django, protože mě přišlo, že kolem Pyramid je menší komunita,
chybí 3p knihovny apod. Dělal jsem tohle rozhodování Django vs Flask vs
Pyramid asi před 2 roky, třeba se to zas nějak posunulo, nevím. Nemám
dostatečný rozhled po jiných python fullstack frameworcích, ale byl by
podle mě zázrak, kdyby do 5 let bylo něco reálnou konkurencí Djanga.

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/7d2f21bd-20d9-428e-b895-88fd43d7e109n%40googlegroups.com.