Jo, mikroframeworků v Pythonu je plno. Když chceš udělat webovou aplikaci,
potřebuješ fullstack. Když si microframework rozšíříš o nějaký stack
knihoven, dostaneš sice fullstack, ale pěkně zbastlený.
Takže se mi zdá, že Django je jasná volba. (párkrát jsem byl u diskuzí
Django vs Flask)
Jenže je prostě přesložitělé a jestli účelem tvé aplikace není "web pro
novinový deník se sdíleným obsahem na 3 doménách" tak je v některých věcech
dost omezující.
Takže: Junior to nedává, nečistá řešení, pomalý vývoj, ohrožená dlouhodobá
udržovatelnost, atp.
Bude muset přijít něco jiného (a včas se stát silným streamem). Jinak nás
smete JavaScript i na serveru.

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/626402cb-750e-4c49-872d-09409575c4fdn%40googlegroups.com.