@stanislav

Já jsem si 2012 ve Web2py udělal účetnictví pro občanské sdružení, který
čte z FIO platby, podle VarSymb je rozděluje lidem, kámošova aplikace (C#)
z toho zas tahá platby za akce.
Běží to na alwaysdata dlouhé roky. S SQLite.

Takže Tvoje a moje (a jistě nejen) zkušenost je, že s SQLite se na málo
zatížené produkci dá.
Nicméně s přechodem na Django jsem přešel striktně na Postgres, na vývoji i
produkci. Dělám taky pro jednu firmu, tam je to stejné.
Asi bych nechtěl na vývoji SQLite a na produkci Postgres.

Jedu všude Debian 10, bez kontejnerů.
Mám univerzální konfiguraci databáze takto:
import getpass
DATABASES = {
    'default': {
        'ENGINE': 'django.db.backends.postgresql',  # případně
django.contrib.gis.db.backends.postgis
        'NAME': PROJECT_NAME,
        'USER': getpass.getuser(),
        'PASSWORD': envget('main', 'DB_DEFAULT_PASSWORD'),
        'HOST': 'localhost',
        'PORT': 5432,
        'ATOMIC_REQUESTS': True,
        'CONN_MAX_AGE': 1800,
    }
}

Databázi tedy vytvářím pod non-root uživatelem, identickým s Debian
uživatelem (při víc projektech možná uvažovat o nestejných uživatelích?).
Ten envget() někde načte to heslo bezpečným způsobem (z ENV proměnných,
nebo já - jak jsem psal v sousedním vlákně - to čtu přes RawConfigParser z
/etc/django/project.ini).

E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
[...]
e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte
https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/4c8dc1e7-2518-43b2-8f15-9c2dd8da1aa7n%40googlegroups.com.