Messa: session muze mit x backendu, samorejme se cachuje atd. bylo mi jasny
uz pri psani, ze budes kejhat :)

Slo o zdurazneni pointu, ze sqlite imo na produkci neceho min nez toy
projektu nema co delat...

On Fri, Feb 26, 2021, 01:11 Petr Messner <petr.mess...@gmail.com> wrote:

> Je to v praxi (u menších aplikací) opravdu problém? I ve WAL módu?
> https://sqlite.org/wal.html
>
> Jestli i obyčejný read-only přístup do session znamená nějaký zápis do db,
> tak to možná není ideální a dá se to řešit několika způsoby. Ale dobrý
> point, někdy je třeba na toto myslet.
>
> Petr M.
>

> --
> --
> E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
> ---
> [...]

Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte
https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CA%2B7MNVpFKOgPSqyj1VbndGeFmUaXT67xt6QCfT0aOgfWHDuqfw%40mail.gmail.com.