@Vláďa - *Proč čteš topics, které Tě nezajímají nebo jsou dokonce otravné?*

Víš co, tak toto teda ne. Ačkoli na sobě obvykle nechám dříví štípat, toto
si líbit nenechám - toto je příliš, to je přes čáru.

Promiň, ale já jsem dost starej chlap na to, abych už poznal, co je myšleno
dobře a co není. Jakkoli to přetéká medovými slovy.
Tedy, možná to v rámci dvorečku své mysli dobře myslíš. Ale zamysli se, co
Ti dává právo se ke mně takto chovat?
A jestli jsi rovný člověk, tak se neurazíš a není důvod nebýt nadále
přáteli.

Možná jsi neuvážil, že s některými lidmi v diskuzi se známe, takže si
můžeme dovolit občas nějakou ironickou poznámku (ke mně i ode mě).

Můj názor:
- Koho téma nezajímá, ten ho nečte,
- Věcné příspěvky o problémech v Pythonu a Djangu,
- Eliminovat hraběcí rady, typické zlo českých e-diskuzí,
- Oživit českou diskuzi: Víc věcných příspěvků než vloni (2 měsíčně?)

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/be231622-e8b9-4249-b8e2-73236d2833a5n%40googlegroups.com.