@Honza(jan.be..)
Ahoj. Já jsem django-environ snad trochu používal (už si přesně
nepamatuju), ale protože to zatím nedávám nikam do cloudu, ale na virtuální
server, tak jsem nakonec ENV proměnné, aspoň prozatím, úplně opustil.
Používám místo toho klasický ini file, někde v /etc/django/myproject.ini,
který čtu pomocí RawConfigParser ze standardní knihovny.

E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
[...]
e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte
https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/22c6da6b-c995-4189-9202-32be68174521n%40googlegroups.com.