@jakub
Ahoj Jakube. Čteš i co jsem Ti napsal? Trochu Tě podezírám, že ne. Nebo Ti
nerozumím.
Já to umím zkonstruovat z __file__, ale když je to v package, která je
někde ve virtualenvs, tak je ve __file__ něco jiného, než si myslíš Ty.

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/5e924f2e-7dea-4c13-9968-967fbbc8816cn%40googlegroups.com.