Tervehdys

Hankin itselleni Perseuksen jotakuinkin tismalleen neljä vuotta sitten.
Ahmin käyttöohjeita varmaan viikon ennen kuin laite oli pöydällä. Tilanne
oli kuitenkin sama kuin K-kaupan pullokoneessa; mitään kurssia on turha
järjestää koska kaikki tulee kuitenkin aivan uutena eteen sitten kun
tilanne on päällä.

Kaikki tulee käytyä läpi kyllä trial-error -menetelmällä. Luetut asiat
muistuvat mieleen vasta kokemuksen kautta. SAM-modella olen saanut pari
huonoa audiota luettaviksi, käytän sitä vain viimeisenä keinona.
Käyttökelpoisimpana voisin heittää notchin ja portaattoman kaistanleveyden

73 MJ