Heh, mulla vuosi meni väärin.
Hankin tuon Grundigin 1981 (oli kesän alku), ja kaseteilla on monen monia
ihania italo- äänityksiä tuolta vuodelta ym.
Ajalta, jolloin kaupallinen radiotoiminta tuli Italiaan, ja asemien nimiä
ei löytynyt kirjoista eikä kansista.
Jotain tuli kuitenkin idattua sieltä ja muualta Turun tienoilla.
Kyllä GS 1400 oli mahtava FM- peli,
Joku FM- guru joskus lehdessämme vuosia vuosia sitten kertoi (kyseessä
kooste FM- aktiiveista), että oli myös kokeillut Grundigeja.
Sinänsä kuulemma hyviä, mutta ei voinut laittaa FM- antennia.
Kyllä 1400- malliin jo sen pystyi tökkäämään jos halusi...
Eiköhän siten muihinkin myöhempiin malleihin, uskoisin.

t. MNi