Nyt on kokeiltu myös toisella ADSL-purkilla, Zyxel 660 ja tilanne sama.
Pelkästään virtojen kytkeminen modeemiin saa aikaan semmosen suhinan ja
piuauksen, ettei paremmasta väliä. Sitten kun laittaa LANikaapelit vielä
kiinni niin jopa on ULA-bandi täynnä "asemia".

Pahimmillaan häiriö on 40-60MHz mutta jatkuu jonnekin 120MHz:iin saakka
häiritsevänä...

Mokkulalla ei tule häiriöitä, mutta tarvitsen tuota ADSL-modeemia kiinteän
IP:n takia palvelinkäytössä...pitänee sammuttaa modeemi aina siksi aikaa
kun kuuntelee ulaa..???

Kari