Tälläisessä pienessä torpassa, tupa ja kammari, ei kojeita oikein voi
kauaksi toisistaan sijoittaa. Tuvan puolelle mamma ei anna näitä laittaa,
kojeet ja modeemit ovat kaikki siis kammarin nurkassa.

Antenni on 10m päässä, kaapeli on jotain halpaa valkoista letkua....

Ei kai tässä muu auta kuin hankkia kalliimpaa kaapelia, parantaa
maadoituksia, peitellä modeemia  foliolla....tai sitten luopua netistä....

Kari

Lähetetty Samsung tabletista