No syynsä kullakin erota. Mä oletan, että muutaman vuoden sisällä meillä on
kyllä suurempiakin murheita kuin kimpparaportointi. Ei kyllä tippaakaan käy
kateeks näitä meidän vapaaehtoisia, jotka uhraavat vapaa-aikansa liittomme
eteen. Tekevät he mitä tahansa, jostain päin tulee kuraa niskaan. Ihme,
että niinkin moni jaksaa pysyä mukana "vastuuviroissa". Mistäs sitten
otetaan tekijät kun kantavat voimat luovuttaa? Luulen, ettei jonoa ole tai
voin olla väärässä.

T. JJH