MNi:
<Muitakin syitä toki oli, eli ne jäsenet, jotka kannattivat kyseistä
<kimpparaportointipäätöstä tuhoten siten koko suomalaisen dx-moraalin.

Voi, tuomittuja ovat jäsenet, joilla on vääriä mielipiteitä.   Nyt en
muista kannatinko juuri tuollaista päätöstä[?].  Toivottavasti isommistakin
asiosta kuin radioasemien pistelaskennasta voidaan olla eri mieltä ja silti
olla ystäviä ja tehdä päätöksiä...  Suvaitsevaisuutta, lämpöä, rakkautta
jhy