"Joten tässä mielessä palstamme ei paljoakaan eroa esim. Facebookista - no,
kuviahan tähän ei saa."

No saahan tännekin kuvat!
Ainakin oma kuvani roikkuu kaikissa lähettämissäni viesteissä.
Kaipa näkyy muillakin?
Ja kun loki tulee, on heti oikealla laidalla RKO:n kuva!
Samoin JJH:n kuva näkyy hänen viesteissään, myös PS:n silloin kun hän
kirjoittaa jne.
Se vain täytyy (kuva) laittaa johonkin, en nyt muista mihin. :P

t. MNi

8. tammikuuta 2015 13.04 Ilkka Martikainen <ilkka.martikai...@elisanet.fi>