Ja vielä lisää.
Tuolloin (taisi olla lokakuuta) 1978 kuullut skotit (itse en niitä lokiin
ilmoitellut) oli Sunspotissa laitettu tropon alle.
Omasta mielestäni se oli Aurora-ES, mutta...?
Eipä olekaan näemmä niin yksinkertaista.
Heinäkuussa (30.7) 2012 kuulemani RUV oli mielestäni kyllä puhdas Aurora-ES.
Kuului 22 minuuttia lainkaan häipymättä, siten se Thule-tyyppinen, vaikka
olisihan se eri asia kuulla Thulesta FM-laineilla jotain...
Tuosta tein ID:n sisältämän neljän minuutin nauhoituksen kasetille, ja
lähetin sen myös JMN:lle kun kuului niin kauniisti. :)

Mutta ei hitsi, kyllä minunkin nyt täytyisi piristyä ja tehdä tällekin
vuodelle muutama kymmen raportteja.
Ei ne keskiaallot ole tarkoitettu radioissa koristeeksi...

t. MNi

9. tammikuuta 2015 8.59 Jukka Kotovirta <jukka.kotovi...@gearshiftgroup.com>