No
Skannatuista jäsenlehdistä l(11-12/1978) öytyi FM-loki, jossa onn
30.10 päivän BBC lokauksia SeS  ilmoitettanut Auronrana.
jhy

88.3 1935-2031
BBC Sutton Coldfield 2, "My Men And Me" ja Benny Goodmania. SeS
88.5 1932-
BBC Pontop Pike 2. HEkin on todennut noilla keleillä muita brittejä, mutta
ei ilmoittanut
niistä sen tarkemmin.
88.7 1937-
BBC Blaenplwyf/Meldrum 2, dixielandia. SeS
89.5 1938-
BBC Oxford 2. Kaikki tämän kerran FM-asemat on noteerattu 30.10
aurora-keleillä. SeS
89.9-90.0a 1923-1929
UNID tarinoi, kieli oli luultavimmin tanskaa, Turku 3 painoi rankasti
päälle. SeS
90.1 1937-
BBC Divis 2. SeS
90.3 1916-
NRK Steigen kymmenisen minuuttia täysin puhtaasti.
HE
91.5 2124-
BBC Holme Moss 3 oli kuulunut tuohon aikaan parhaiten. HE
92.4 1904-
NRK Melhus tai Hadsel, mikä on epätodennäköistä. Mx ja norjaa mainiten
Oslon. Vastasi kasettiraporttiin tasan viikossa. SeS
93.1 1938-
BBC Blaenplwyf 4. BBC vastasi kymmenessä päivässä. SeS
93.25 1942-
BBC Llangollen 4. SeS
Ja BBC:hän on tietenkin Iso-Britanniasta ja NRK Norjasta. SINPO- tai muut
kuuluvuusarvot jätetään FM-lokissa pois, koska useimpiin kuulumisiin sopisi
SINPOksi 0-5. HE: Hannu Erälinna, Salora 2000 ja taittodipoli. SeS: Seppo
Simola, Sanyo DCX 2000 L ja dipoli.

9. tammikuuta 2015 13.27 Markku Niiranen <moukeri.niira...@gmail.com>