Luistxok:

Dokumentazioa-instrukzioak txukun idatz ditzadan... onena izango zen ikastaro horretarako fetxa jar genezan. Ikastarorako gauzak prestatu beste erremediorik ez dut izango.

Badago jendea prest uztaileko larunbat goiz bat Markeskuan pasatzeko eta gero Elgetara bazkaltzera?

Eta astebarruan iluntzeren baten egin ezkero? (eta gero Elgetara afaittara).

Nik asteburuak libre-samar eukiko dittut, baina imajinatzen dot jende gehixenandako errezagua dala astegun iluntze bat libratzia, zapatu bat baiņo.
UEUrentzat be, askoz errezagua astebarruan zabaltzia atiak, eta ez uztaileko zapatu baten (gaiņera udako ikastaruak hasi dira).

Proposamen bat besterik ez.

Ni oin arte erdi-ixilik egon naiz kontu honetan, baina nik be nahiko neuke nere txokotxua... Dana dala, ikastarua egin arte, nahixago ez. Bestela, hor, baztar batian hutsik eukitzeko...

asier