Nere iritzia. Ez dakit txorakeria den edo ez baina irakurle gehienak ez dakite erresoluzio edo pantailen tamainei buruz. Zuk esfortsu bat egin dozu ez zitzaizkizulako gauzak nahi zenituen bezala ateratzen baina irakurle gehienentzat txinoa da.

Nik, argazkiak, puntu eta aparte artian sartuko nituzke. Testua, puntu eta aparte, argazkia eta puntu eta aparte. Horrela batzutan hain zatar geratzen zaizkizun testu estu estu horiek ekidingo dituzu.

maite