Julenek
 <Amatiño: gusturago jarraituko neuke eztabaida honetan, erantzuteko daukazun modua   < Eneko  Astigarragaren erantzuteko modura hurbilduko balitz.
-- Ahaleginduko nok, Julen, benetan. Baiña erreziprokua izan deiñ gura izango neukek nik be. Neri be gustauko litxakirak hik Enekok darabillen tonu objetibua erabiltzia. Ez jok balio gauzak barra-barra bota botatze aldera eta, gero, "bai baiña neri ganoraz erantzun eh¡"

 < Klaro entzunda daukadala  --Plan Eolikoa--. Ezagutu ez, hori seguru: gizartearen gehiengo handienak ezagutzen ez dauen moduan (alde dagozanek be ez dabe ezagutzen, egon trankil: eta ez dabe egingo kritikarik, beitu ze ondo).
-- Batetik, hor ez hator bat Eneko Astigarragak dakan esperientziaz. Berak behin baiño gehixagotan kontau izan jok hamen. Bestetik hik ez dok berba ein Plana ezautuko baheu moduan, bestela, nere uste apalez, ez heukez esandakuak esango.

 < Eztabaidatzea ez da Lurralde eta Sektore Plan bat sortzea; eztabaidatzeaz
< nik  beste  gauza   bat  ulertzen   dot: eztabaida gizartera eroatea.
--Bai. Baiña gizarte egituratua, organizatua, interesatua.  Enekok kontauko deuk.

Amatiño

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com