El 2007, nov 09 , a las 18:18, Amatiño escribió:

> Kalera (Bilbora) urten bihar izan juat errekaura eta, bide batez,
> Montoiarena erosi gura izan juat. Hiru liburudendatan (Corte
> Inglesa tarteko) galdetu eta, ez jakek eta ez juek izan...

Ba ez dau etara "auskalozein" argitaletxiak be... Zabaltzenek
Elkarrenak be ez badittu banatzen?  ;-)

Biba Montoia!  Liburu horrek merezi zeban errekonozimendua.
Epero neban Euskadi sarixen gaiñeko eztabaidia berriro piztuko zala,
baiña foro txikiren baten kenduta (Jon Alonsoren Berriakua-eta...) ez
dot zarata haundirik entzun ez artikulurik irakurri.

A! eta "Sostiene Pereira" (nik gazteleraz irakurri neban) ez dakit
euskerazkuan zelan egongo dan, baiña oin lau bat urte dala-edo
irakurri neban gustoko dittudan liburuen artian dago. Kontatzen danak
harrapatu egin nindduan. Euskeraz be irakurriko dot. Gomendatzekua.

Iban