  From: Xabier Mendiguren
  To: Eibartarrak zerrenda
  Sent: Thursday, November 08, 2007 8:12 AM
  Subject: Re: [eibar] Euskadi Saria Xabier Montoiarentzat

  Ba, pozten naiz. Montoiagatik, liburuagatik, eta gustatu zaizulako.

  Nik ere bat egiten dut zure iritziarekin. 25 urte daramatza Montoiak euskal
literatura aberasten, aurrena poesian eta gero fikzioan, eta bere liburuak beti
onak iruditu bazaizkit ere, aurrerago eta hobeto ari dela esango nuke.

  Zerrendako irakurzaleei, beraz, "Euskal Hiria sutan" liburura hurbiltzeko
gonbita. Abisu bat: lehenengo ipuina bihurri samarra da, eta baliteke baten bat
galtzea. Baina ez arduratu: hortik aurrerakoa samurragoa da-eta. Nahiz eta
"samurra" hitza Montoiaren testuekin oso ondo josi ez.

  X.