Elizaren inguruko eztabaidetan ez naiz inoiz sartzen. Beti esaten dut
ni ez naizela klub horretakoa, eta bertako partaideek erabaki dezatela.

Hala ere, egia da elizak gure gizartean duen eraginagatik, bazkide ez
garenontzat ere hobe dela apaiz jator, zabal eta herrizaleak izatea,
estu eta atzerakoiak baino.

Badago diferente pentsatzea ere: nire lagun batek beste ezer baino
gehiago gorrotatzen zituen apaiz progreak, halakoek gazteak uxatu ordez
bereganatu egin zitzaketelako.

X.