Dendariak ez dira kexatu. Esan dute ez dutela behin betiko bertan geratu
nahi, baina denboraldi baterako ados daude. Ba, proba dezatela, eta gero
ikusiko dugu. Kexatu diren saltzaileak goian daudenak dira, epaitegi
albokoak.

"«Hay espacio suficiente para que estemos todos en la parte de abajo»,
reclamaban. El ermuarra aseguraba ayer que las ventas se habían reducido en
su puesto a la mitad en comparación con semanas anteriores."

Behean daudenen kexak ez ditut aurkitu. Eta... Santo Domingo de la Calzada
eta Untzagako merkadilloen artean ez dut, ba, diferentzia handirik topatzen.
josu.