Asier Arregi(e)k dio:
M. Thatcher, Aznar eta beste nazkagarri ugari egon leikez ume zirala pentsatzeko zailtasun ugari emoten dittuenak, baitta torturatzaile eta armadun txoro ugari hezitzaile txarrenak izateko aukera handiz be. BaiƱa ze esan leike bere bizitza kontsumuan oinarritzen daben bati buruz, edo langabezixan alkoholari heltzen detsan batetaz, kokainomano bat, itxota hipoteka bat ordaintzen eta umiari orroka desaogatzen dana, edo zinegotzi korrupto, konstruktore mafioso, enpresario diruzale, kirolari frustratu, armairutik urten bako homosexual, alkate haundi maundi, gaixo, funtzionarixo hedonista, matxista konbentzitu, ziberguai obsesionatu, fashionzale superguai...zerrenda amaigabia izan leike. Zein izango da hezitzaile onena, zein txarrena?
Ez ez, ni ez dot galdetzen zein dan hezitzaile hobia edo txarraua.
Ni pentsatzen naona da, hau da, ez jatana buruan sartzen da Thacher ta holako jende majua behin umiak izan zirala...
Pertsona bat unibertso bat da. Bere errealitatian jokatzen daben paperaren errazoiak asko izan leikez, eta halabeharrez, maittasunez edo gorrotoz hartutakuak.
Ah Yeh!

Ander ArroitaJauregi