  From: Jatsu Argarate
  To: Eibartarrak zerrenda
  Sent: Monday, April 26, 2010 11:11 AM
  Subject: Re: [eibar] Literatura japoniarra

  Nik orain dela gutxi irakurri nuen Murakamiren Gauaren Sakonean, eta asko
gustau jatan.
  Segituan engantxatu ninduen, eta pare bat egunetan bukatu nuen.

  J.

  Mikel Elorza<gri...@armiarma.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko apiren
26a 10:57):

    Aipatutakoez gain, bere berezitasun --eta uneka edertasunagatik--, nik
Yukio Mishima ere hartuko nuke eskuetan. Urte asko dira bere bizpahiru lan
irakurri nituela, baina oroitzapen ona dut.
    Literatura Unibertsaleko bilduman bada bere lan bat euskaraz, "Arratsaldeko
Atoiuntzia", sarean osorik dagoena
(http://www.armiarma.com/unibertsala/mishima/).

    aio

    Mkl