Eneko, ez dut zure jarrera ulertzen.

Ospitala Eibarren egitearen kontrako jarrera oso oso minoritarioa izan da
eta da Eibarren. Esana dut alderdi politiko bakarra ere ez dela horren
kontra agertu. Ustez 11.000 sinadura batu dituzte horren alde. Zaila egiten
zait sinestea hala izan denik, kopuru izugarria baita, baina halaxe
aurkeztu dute. Okindegian sinadura eskatu zidatenean ez nengoela ados esan
nion saltzaileari eta zur eta lur geratu zen. Ez zuen ulertzen nola egon
nitekeen horrelako zerbaiten kontra. Posta zerrenda honetako laupabost
lagun eta Sanchez Vallejo dira Eibarren ospitala egiteko ideiaren aurrean
kontrako jarrera publikoki agertu dugun apurrak.

Bere garaian nire kezkak idatzi nituen proiektuaz:
http://eibar.org/blogak/oier/eibarren-ez-dugu-ospitalerik-behar-mendarokoa-dugu

Sanchez Vallejok elkarrizketan honetan esandakoak oso gogorrak dira.
http://www.ivoox.com/entrevista-a-juan-sanchez-vallejo-audios-mp3_rf_2005484_1.html

Jakina politikaria dela. Eta hain zuzen ere uste dut auzi hau auzi
politikoa dela, goitik behera. Planteamendua, erabaki eta kanpaina erabat
politikoak izan dira, momentu batean ere ez dira tekniko-sanitarioak izan.

Nik ulertzen eta estimatzen dut zuk deabruaren abokatuarena egotem eta
salsa sortzaile izaten hartzen dituzun lanak. Eta ulertzen dut baita ere
soziologo trajea jantzita eztabaida zenbaki-zopan urperatzeko ahalegina.
Baina dagoeneko nahikoa datu eta zenbaki eman dituzu, eta orain
posizionatzeko ordua da. Datu guzti horiekin Eibarren ospitale berria
eraiki behar dela defendatu nahi duzu? Kontrakoa? Benetan, ez naiz
aklaratzen.

oier.