Lehengo mezutik esana dago harritzekoa zela Eibarko Ospital hori egitea Lopezen
Gobernua sostentzen zuen  PSE-PP itaun edo akordio politiko orokorrean
 agertzea.

Erabaki politikoa, autopista, errauskailu, eskola, ospital,
energia-zentrala, ... bezala. Egitea erabakitzea, edo ez egitea erabakitzea,

Gaia google bidez jarraituz, ikusi dut Osakidetzak lehiaketara atera zuela
Ospitala egitea eta adjudikazioa egina dagoela dagoeneko. Ez 35.000.000
eurotan, baizik eta 18.793.580 eurotan. Ikus:

CONSTRUCCIÓN DE UN HOSPITAL DE SUBAGUDOS EN EIBAR

Fecha de publicación del documento:  11/12/2012 15:30:26
Código del expediente:  G/000/20/0/0992/O001/0000/082012
Tipo de Anuncio:  Anuncio
Estado de la tramitación:  Formalización del contrato

Datos de adjudicación:
Razón social: UTE CYCASA CANTERAS Y CONSTRUCCIONES S.A./CONSTRUCCIONES ACR
S.A./LURGOIEN S.A.
Plazo: 25 Meses
Precio: 18.793.580,61

Hemen dokumentazioa:
http://www.euskadi.net/r33-2288/es/contenidos/anuncio_contratacion/exposakidetza19046/es_doc/es_arch_exposakidetza19046.html

Supongo Lopezen gobernuak ipini zuela martxan, kopromiso politiko
horrengatik, baina ez dagoela dirurik egiteko, eta beharbada teknikoki ere
ez dela egongo justifikatuta? Ez dakit, bideragarritasun txostena aurkitu
dut, agian ez-bideragarritasun txostena egongo da?

lio ederra, batez ere ospital hipotetiko lurren kontu harrrigarria gehitzen
bazaio :-)

eneko