Ondo dabil Luistxo...

https://sites.google.com/site/bergarakobaserriak/home/angiozar-auzoa/zabaletamendi/sagasta

Sagasta da Elgetakotzat dugun baserri horietako bat. Berez, Bergara...
Orain hutsik. Aste honetan jakin dut erosle bat dabilela atzean...

Horratx, Eibarreratutako beste eremu bat? ;-)

Iban

*Iban Arantzabal Arrieta Goiena Komunikazio taldeaiarantza...@goiena.com
<mlarran...@goiena.com> / 943 25 05 05 Albisteak: goiena
<http://www.goiena.com/>.net / Enpresa: goiena <http://www.goiena.com/>.com