Egun on!

Gai honi jarraituz, hona hemen Sanjuanetan gure etxeko igogailuan pegatuta
azaldu den kartela:

http://imgur.com/N2VC1v0

Argi ikusten da:

- Pegatina ofizialak (emakunde eta alkoholaren aurkako pegatina) euskara
hutsean.

- Bizikideentzat eskutitza gaztelera hutsean.

Asier, egoera txarra dela onartuta, zer egin daiteke? Zer egin dezakegu guk?

Gari