> Interesa dakat nik partidu horretan. Sarrerak Eibarren lortzea nahiko
> gatxa ei da (horregatik ahaleginduko naiz Bilbon bertan). Badago girorik
> Eibarren horren gainian? Edo kontu hori zirkulu zihatz batzutan dago eta
> bestiak hortik kanpo zarie?

Idearik'pez.

Ni Eibar-Levante ikustera joango naiz, urriak 4, zapatua, 20.00etan.

Nire bizitzako Primerako 2. partidua izango da. Lehena Anoetan izan zen,
neure aitarekin. Bigarrena honetara alabarekin joango naiz.

Sarrerak 30-50 euro inguruan espero dira. Lapurretia, baina tira, pentsau
ze izan leiken itxoin ezkeriok Barça edo Real Madrid etortzera.

Inor animatzen bada esperto biren ondoan Ipuruara joateko, igual elkartu
geinke.