Bertoko<bertok...@euskalnet.net> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
irailak 29 21:35):

> http://eibar.org/blogak/amatino/joan-ginen-joan-eibartarrok-san-mamesera-eta
> Zaletuen ganean , batzuk  harroputz  hutsak  (Athleticen aldeko  batzuk, )
> pentsaurik erraz  menderatuko zala Eibar.
> Nire lekutik  ikusi nituen hainbaten mespretxu keinuak egiten Eibarko
> zaleei.
> Ni  Bertoko Forofogoitia , ( BF )  naz,  Atheleticen aldekoa naz, ez
> Atheleticeko hoolinaga.

Neri gauza bat ez jatan gustau San Mamesen: sartzerakuan, boltsia arakatu
zeskuen. Tabernara juaterakuan, eskatzen zenduana eskatuta, plastikozko
edalontzi batera ateratzen zetsuen.

Hori bai, gure azpixan zerenak, Herri Nortekuak, segurtasunekuen muturren
aurrian, eta momentu batzuetan eurekin brometan, garagardo latak
edan-eta-edan aritu ziran.

Fubolian be, klasiak eta klasiak dare.

Mikel

--