egokiena,  sarrerak egongo dira.

Ordutegia:

http://www.athletic-club.net/web/main.asp?a=0&b=1&c=1&d=1000&berria=14575&idi=0

Bertoko

24/09/2014 15:18(e)an, Imanol Trebiño(e)k idatzi zuen:

Interesa dakat nik partidu horretan. Sarrerak Eibarren lortzea nahiko gatxa ei da (horregatik ahaleginduko naiz Bilbon bertan). Badago girorik Eibarren horren gainian? Edo kontu hori zirkulu zihatz batzutan dago eta bestiak hortik kanpo zarie?

Kuriosidadia.

     Imanol.