Enekok:
> Aber, nik gai hau atera dut ikusi eta atentzioa deitu didalako domekako
> partida osteko agerraldi hori Sevillan: Pizjuaneko - Nervioko bonbonerako -
> prentsa aretoan, itxuraz behintzat, ez dago komunikabide euskaldunik baina
> Eibarko entrenatzaileak lehen balorazio euskaraz egiten du eta ondoren,
> Ebarko iprentsa arduradunak berak beste galdera gehigarri bat egiten dio
> euskaraz.
>
> Apur bat begiratu dut eta aurten joera hau ohikoa dela iruditu zait.
> Chapeau!

Ados.
Hori ez neban zalantzan ipini nahi.

> Seguruenez bigarrena.
> Hala ere, adibidez Eibarrek "Bai Euskarari Ziurtagiria" (Bidean mailan)
> dauka
> (http://www.baieuskarari.eus/eu/enpresa/Sociedad+Deportiva+Eibar+S.A.D.),
> eta euskararen normalizazio plana egina du.
> Normalean inplikatzen da euskararen aldeko ekimenetan, euskara egunean,
> eskola eta euskaltegietara joan, Korrika, Bai euskarari, ...

Faltaria mas!
Tekniker, Codesyntax, Rugbi taldia, Klub Deportibua, Sostoa Abesbatza
eta Eibarko elkarte asko eta asko moduan.
Zelan ez ba?

> Arrate Fernandez-i buruz ari bazara, nik pertsonalki ezagutu ez arren, ez
> dirudi hain analfabetoa.  Bere Linkedin kontuan 5 unibertsitatetik pasa dela
> dio: Leioako EHU, Erromako La Sapienza, Bartzelonako Ramon Lull, New York
> University eta Madrileko Politecnicatik. Ondorioz besteak beste  2
> lizentziatura  eta 2 master ditu, eta 5 hinkuntzatan moldatzen omen da:
> gazteleraz, euskaraz, katalanez, Italianoz eta ingelesez.
> (https://es.linkedin.com/in/arratefernandez)
> Norbait oker dabil.

Barkatu, hankia sartu dot.
Prentsa-arduraduna kontratatzeko deialdixan ez zan euskerarik
eskatzen. Horixe esan gura neban.
(ez dot loturarik topatu).

> ez dut uste guztiz elebakarra denik. Asko bilatu gabe, txio hauek euskaraz
> pasadan astean bertan:
> https://twitter.com/sd_eibar/status/542360741848686592
> https://twitter.com/sd_eibar/status/542642525815595009
> https://twitter.com/sd_eibar/status/542717557669507072

Bale, arrazoia, Eneko, ez da elebakarra: %2-3(?) euskaraz dago.

> Baina bai,  nik ere honetan atzeraka egin duelaren eta joan zen urtean kontu
> ofiziala erdi-elebiduna edo euskararen presentzia handiagoa zelaren
> inpresioa dut. Errealarena oraindik okerragoa da.
> Horretan askoz finago dabil Athletic: https://twitter.com/athletic_eus

Errealak aurten Athletixa kopixau dau:
https://twitter.com/RealSociedadEUS

Ez dot uste euskeriandako onena danik (ES eta EUS bereizte hori),
baina hori beste kontu bat da.

Nik Eibarri ez netsake eskatuko euskerazko kontu bat indigenondako,
euren Twitter kontuan euskeria erabiltzia baizik.
Iaz eitten zeben moduan (eta ahal bada apur bat gehixago). %10-20
ingurukin konformauko nintzake (baina ez itzulpenak, mezu originalak
baizik; iaz holan eitten zeben, nik uste).

> zenbait entrenatzaile ezagutuz harritzen nau, baina ez dakit. Diozun bezala
> izan daiteke, ez dut ezagutzen.

holaxen da, salbuespenak salbuespen.
Ba ei dago hori aldatzeko asmua edo gogua, baina gaur egungo dinamikia
erderaz da. Kirol talde gehixenetan moduan.

> azken boladan ez noa asko Ipuruara, baina klubaren esku dagoen estadioko
> paisaia grafikoa (kartelak eta abar) elebidunak eta ondoko loturen
> argazkietan ikus daitekeen bezala, batez ere lehenengoan, euskara
> lehenetsita dagoela esango nuke, adibidez:
> http://tinyurl.com/md2supe
> http://tinyurl.com/ophzard
> http://tinyurl.com/on8rpgb

Bai, Eibarko anbulatorixuan moduan.
Eta Eibarko anbulatorixua euskaltzalia da? ;-)

Baina tira, Eneko. Arrazoia emongo detsut, bestela hementxe egongo
gara datorren astera arte mezu-trukian, ezagutzen gara-eta...

a.