Neuri be ikusi nebanian atentziñua emon zestan, batez be bere biografixian
idatzitta dakana ikusitta! GAiñera "vascuence" erabiltzia hola! Neuk be
erabiltzen dot, baina barre egitteko, ez era neutralian.

Nik, behintzat, ez dot ezagutzen

leire n

eli laztanguren<elilaz...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko
apirilak 27 10:22):